vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Fredag

Publicerad 2013-04-26 10:02:03 i Allmänt,

Undra vad jag och älskade gumman min skulle hitta på för skojj idag?! k blir ju borta helga dagen /kvällen han ska ut och äta+bowla med sitt jobb,så det blir säkert kul =) tror det får bli fredagsmys framför någon film :)eller så far vi och hälsar på svärmor!
 
Hämta ju ut paket igår,i ett var det bla en klänning jag beställt,prova den och den är nästan lite förstor,trodde att den skulle vara förliten,men icke,är väl en gott tecken på att det börjar hända lite med kroppen? när man börjar minska i storlek :) 
 
Hehe sitter och små ler här för mig själv,Vilma far och jagar Rocky med gå-stolen heh..ser så roligt ut :)
 
Nu ska kaffekoppen fyllas!Slänger väl in ett inlägg senare ;)
 
Kunde tyvärr inte ladda upp någon bild :-/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela