vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Fredag

Publicerad 2013-04-19 21:02:37 i Allmänt,

Idag har jag och Vilma varit på rant med svärmor,handlat och umgåtts,träffade även en fin vän jag inte sett på flera år,Ellie :) måste komma förbi på kaffe någon dag! :)
 
När maken kom hem från jobbet drog vi iväg till Boden och hämta däck till passaten,trodde inte vi skulle hinna gymma eftersom de stänger 19,30 på fredagar,men hann iaf träna i 40 min :) underbar känsla att få svettas! har varit grymt duktig med mat i veckan,inge onödigt socker eller kolhydrater! kanske unnar mig lite popcorn ikväll ;) 3 veckor till jag får unna mig med go mat och någon drink,jag å k ska till Haparanda och partaja med mina kusiner :) ska bli riktigt skojj,är ju inte så ofta man träffas,och roligare gäng att parta/umgås med får man ju leta efter :)
 
K är och nattar Vilma nu,måste då säga att hon har världens bästa pappa,man kan riktigt se det där starka bandet mellan dom, hon har börja bli riktigt pappig nu också :)  men det är bara kul,så fort pappa kommer hem så börjar hon grina och ska upp till han direkt,å så fort ja pratar med han och har på högtalaren så börjar hon grina å kommer till telen,sötgumman! Älskar er otroligt mkt<3
 
Nu ska jag koka mig en kopp the och mysa framför tvn!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-04-22 13:56:01

Kenny kommer också, va roligt! Blir nog en kul kväll :)

Svar: Ja klart :) han skulle nog bli ledsen om han inte fick komma ;)
Sandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela