vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Glad

Publicerad 2013-04-03 11:57:20 i Allmänt,

Igår somna Vilma ca 21,30 & vakna 7,30 drack en flaska med välling & somna om till 9,30 jag är så bortskämd med sömn,hoppas det håller i sig :) steg upp och åt som vanlig standard frukosten här,havregrynsgröt,idag hade jag i gojibär,mums vad gott :) till det hade jag två flatbröd med kokt skina ägg och lite majonäs,mums!Vilma älskar också havregrynsgröt,i början när vi skulle börja ge hon gröt ,prova vi sån här pulver barngröt,fy vad hon tyckte den var äcklig,nä så det bästa är att koka egen gröt det tar ju bara typ 2 minuter!!!
 
 
Kenny kom hem på lunchen,vi satt och planera semester osv,i sommar hade vi tänkt vara ledig 8 veckor tillsammans,han tar sin vanliga semester,+ pappaledigt och sen medans han är de så tar jag ut min sparade semester,sedan blir det nog även nån dubbeldag,kan inte beskriva hur jädra skönt det känns att få 8 veckor ledigt tillsammans spec Vilmas första sommar <3 kommer bli perfekt!! Hade som sagt tänkt försöka börja jobba i november,även det känns helt ärligt kul,spännande med ny arbetsplats och nya kollegor :)  Skicka in ansökan om dagisplats här för någon dag sedan,här i AVan,hoppas att lillgumman får börja där :) jag hade även tänkt gå ner i % inte jobba 100% nåmer,vill inte jobba de nu när Vilma är så liten,ja menar hon ska inte bo på dagis!! Tiden med Vilma är viktigast,inte pengar! för vi klarar oss ändå :) hade tänkt mig 80% känns lagomt :)
 
På fredag kommer min familj & Vilmas mormor & morfar + morbror å hans tjej hem från Thailand,längtar massa  efter dom,& tror Vilmis mormor längtar väldigt mkt efter Vilma & Theo,hörde de ryktas ;))) så självklart åker vi på kallax som vanligt och möter upp dom :))
 
Oj vart ett långt inlägg,Nu ska det fixas lunch och sen fixas lite här hemma,hade tänkt fara ut och springa ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela