vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Härligt

Publicerad 2013-04-10 19:52:06 i Allmänt,

Ikväll har jag varit ut och sprungit,gick faktiskt otroligt bra,mitt knä börja värka redan när jag lämna gården,men bet ihop och tog mig igenom hela sträckan,apsprang inte järnet,sen kom jag hem och gjorde magövningar,svetten forsa vill jag lova!Pjuu..Nu är älskade maken och nattar Vilma,han är bäst på det!!  :)) inge tjaffs hon somnar typ direkt :) tror hon blir extra mammig när jag nattar hon :) andra natten i egen säng :) gick superbra hon sov hela natten i sängen,lyfte över hon till oss krin 5-5,30 mamma & pappas älskade Vilma,snällare unge får man leta efter!! :)
 
Har förresten fått sålt mina båda byråer,en for igår och den andra hämtas på lördag,så skönt att bli av med det!!! :) nu ska det handlas nytt!:)
 
Nej nu myspys med maken <3
 
Godaste mellis
 
 
 
Middag
 
 
Svettig mamma Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela