vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Helgen

Publicerad 2013-04-28 18:47:55 i Allmänt,

Swich så är helgen över,den går lika fort varje gång :) I fredags var jag och Vilma bara hemma,lr vi var en sväng till Boden och handla lite,Kenny var ju ut och åt & bowla med jobbet :)
I lördags bestämde vi oss för att fara till byn och gratta mamma i efterskott, stanna i Råne för det var en viss K som ville ha lite bakis mat,haha,stackarn var så jädra bakis,längesen jag sett han sådär seg, jag åt en pommesrulle och k en pizza med fläskfile osv,yummyy vad gott det var,jag hade ju som sagt min cheatday igår,den dan jag inte tänker lika mkt på vad jag stoppar i mig :)
 fick jätte god mat i byn,laxpaket och rulltårta till efterrätt,mammas rulltårta slår allt!så jädra god!  Träffa även moster å lite andra nära & kära :)
vi var hemma kring 22 och då gick vi och la oss direkt!! :)
 
Imorse drog jag på gymmet medans Vilma och Kenny for och handla och sen till hans jobb och hämta nå grejer,hann med att cykla 60 min sedan körde jag armar :)  kom hem rensa i hundgården osv,gjorde kycklingtaccos och la oss och vila 1 timme :) nu sitter jag här med färg i håret,älsklingen håller på att baka bröd med nötter och grejjer i :) Vilma brummar runt med sin gåstol :)
 
Nepp dags att hoppa i duschen!
 
Lite bilder från helgen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela