vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Huh!..

Publicerad 2013-04-15 14:50:49 i Allmänt,

Helgen har varit mysig,i lördags starta vi dagen med ett grymt gym -pass, är så kul nu när  kenny också börjat träna ,mer,å äta som jag,allt blir mkt lättare när man är två,spec när man lever ihop :) efter gymmet drog vi till min morfar och fika! När vi kom hem var det bara att bänka oss framför tvn och kolla matchen mellan luleå-saik ,gick ju inge vidare,då dom förlora :) Senare på kvällen kom Carola och hennes nya karl förbi,jag & Carola drack lite vin,senare drog vi hem till dom,Kenny stanna ju såklart hemma här med Vilma och Emil :) men fy vad dåligt jag mådde dan efter,bruar aldrig vara bakis,men usch! Kanske är för att jag inte dricker så ofta nuförtiden?! lr för det där jädra vinet :) Nä nu blir det nyktert i 1 månad tills vi ska ha kusinträff och utgång :)  Idag kommer jag börja köra stenhårt igen med träningen och maten,ätit massa skräp igår och det reagerar min mage på,den är väl så van att få bra och nyttig mat ,men igår slarva jag rejält,och det märks ;-/  Nej nu ska den andra tvättmaskinen för idag hängas,sen ska middagen förberedas,senare blir det gymmet,där blir det ben+cardio, så mkt ben idag ;)eftersom du får rejäla ben av crosstrainern!!
 
Lite bilder från helgen
 
 
 
Såklart en kall till hockyn
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-15 22:49:56

Öl och vin är ingen bra kombination!!;)) därav nog din hangover:))) bara ladda upp nu inför kusinträffen!!! Och mormor längtar efter att för första gången få vara barnvakt till vilmis:)) kram kram

Svar: Ja det är nog sant :) ja ska bli jätte kul med kusinträff :) & Vilmis kmr nog ha det jätte bra hos mormor, morfar & morbror :)
Sandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela