vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Måla

Publicerad 2013-04-30 18:00:18 i Allmänt,

Shit vad jag målat idag,från det jag vakna till K kom hem 16.00 tur Vilma är så snäll som låtit mamma måla :) jag har målat dörröppningarna till köket och vardagrummet,nu har ja bara 3 kvar+dörrarna till uteplatsen ;P hann även med att måla två hyllor på toa+fönstret,vart grymt snyggt,men måste nog måla ett till varv imorgon,! K ligger och jäser i badet,har sj duschat nyss,provat en ny mask till fejjan,acnekiller,måste säga att den var bra,men gjorde ont att dra bort den,så fort k är klar ska vi fara iväg mot stan :) kolla majbrasan !
 
Trodde jag skulle hinna mig på gymmet idag,men dom stängde 15,och sen stängt imorgon!Lesss! Nåja får väl passa på att måla och göra nytta hemma :))
 
Dagens lunch,förbaskat gott
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela