vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Mums

Publicerad 2013-04-03 16:06:01 i Allmänt,

Idag gjorde jag en sån god ja vad man nu ska kalla det :)
 
detta hade jag i,
 
Lättkvarg
blåbär
hallon
gojibär
kanel
riven coccos
 
Börja med att blanda kvargen med blåbär,ja tina mina blåbär så dom blev extra ja som mosade,hällde upp i ett coctailglas,in i frysen i ca 10-15 min,
 
under tiden kokade jag hallon och vatten så det vart som hallonsylt,utan socker såklart! sedan hällde jag över den varma sylten på kvargen,hade även i gojibär i kvargen,dom är ju lite söta i smaken.
Vart grymt gott!!
 
Dagens lunch vart köttfärssås med low carb pasta,& grönsaker
 
Ska iväg sen och hämta min present grån gymgrossisten :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-04-05 13:10:26

Det lät riktigt gott! :)

Svar: Ja jätte gott :)
Sandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela