vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Paket

Publicerad 2013-04-25 21:59:56 i Allmänt,

När K kom hem från jobbet drog jag direkt och hämta ut mina paket som kommit,var lite kläder och annat smått och gott ;) sen vart det ett besök på gymmet,cykla 35min på nivå 7-10 sen vart det lite övningar,fick veta att jag hade besök hemma,så vart inte så länge som jag velat :) men var ju fjärde passet denna vecka så :) det har bara varit roligt i veckan att träna,längta verkligen till gymmet varje dag!jag mår så fruktansvärt bra av det!
 
Nå sen när ja kom hem var Carola här och ville ha kaffe :) vart surr med henne osv!
 
Nu har jag nyss duschat och tryckt i mig surdegsbröd med tonfiskröra på,mums,nyttigt och väldigt gott!Lyxa till det med mjukt bröd,ätit slarvigt idag!
 
Nepp nu ska jag se kniven mot strupen sen är det hopp i säng!
 
Gunatt<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela