vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Sälja

Publicerad 2013-04-05 11:21:57 i Allmänt,

Åh vad kul med dom här köp och sälj sidorna på fb,jag har ju massa jag vill bli av med,två malmbyråer som bara står och tar plats i Vilmas rum,insåg ju att vi snart måste börja göra i ordning där,men vi tapetserade ju och böt golv i sommar när hon låg i min mage :) Sen vill jag bli av med tv bänken vill ha en lite högre och stabilare,å tvn upp på väggen,samt vardagrumsbordet som är så jäkla stort,sen vi köpte ny dubbel divan soffa så är det alldeles för stort och jobbigt :)
 
Hoppas vi blir av med de :)
 
Nu ska det käkas lunch sen dra sig mot syster å dom =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela