vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Svullo

Publicerad 2013-04-02 10:29:57 i Allmänt,

Nu är vardagen igång igen,fast jag & Vilma har ju det som alltid helg ;) men pappa k jobbar ju,har varit 4 mysiga dagar tillsammans bara vi 3 & hundarna :) nu ser vi framemot sommar och lång semester tillsammans!!
 
Idag börjar jag köra hårt med maten och träningen,kommer nog inte vara på gymmet allt för mkt denna vecka,utan det blir istället lång promenader,i helgen ramla jag fyra gånger och igår tog det värst,ramla med höften rakt ner i hård jäkla isen,sen gick ja några meter och ramla och slog i mitt onda knä som jag redan har problem med ;-/ så jädra typiskt!Så idag har jag alla slags färger på både höft och knä !!
 
Ska bli skönt att börja äta bra mat igen,frossat så mkt i helgen mest godis usch..man känner sig så jädra svullen,men det blir nog bra snart igen!!
 
Nepp nu ska jag bara vara idag inte göra allt för mkt,senare ska jag ut på en långpromenad med syster! =)
 
En bild på min stjärna som var och bada igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela