vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tisdag

Publicerad 2013-04-23 09:36:29 i Allmänt,

Gjorde morgon 8,30 :) ätit havregrynsgröt som vanligt :)hundarna är ute i hundgården & Vilma räääisar runt i gåstolen,jag satt mig just ner med nykokt kaffe! Grått och regnigt ute idag,så det blir mysdag inne!
 
Måste bara säga att gympasset igår gick jätte bra,börja med cross 8 min på nivå 9,sedan vart det armar+ben avsluta på cykel i 20 min,fick väl ihop 45 min iaf!Kenny & Vilma var med,och Vilma vart så himla trött och smågnällig,idag skulle K fara och träna direkt efter jobbet,så far jag när han kommer hem,funderar på att bara köra kondis idag!
 
Våran tjej<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela