vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tisdag

Publicerad 2013-04-09 12:05:36 i Allmänt,

Ops var ett tag sen jag skrev några rader här :) kan bli så ibland! :)
 
Sitter och ser när Vilma far fram och tillbaka i gåstolen,låter som att hon har börjat säga hej,hon har även sagt både mamma  & pappa,hört det flera gånger,go ungen våran!
 
Idag ska jag på gymmet,var ett tag sen sist,man har bara velat vara ute ,man är ej så sugen på gymmet när det är strålande sol ute,men har inte struntat i träningen ,både tagit springtur och långa promenadet!Men ikväll hade jag tänkt köra typ 15 min cross och resten sryrka!! Eftersom jag även ska ut på en långprommis med hundarna ikväll :) Maten har jag skött faktiskt jätte bra,fuska lite i helgen åt lite fika,men annars går det jätte bra!Man ska nog inte vara allt för hård ,tex om vi skulle hälsa på någon och dom bjuder på fika de är en sak,men jag kmr inte köpa hem lr ställa mig att baka!! Det som är kul nu är att min älskade make också börjat äta mer som jag :) lättare att laga mat som båda äter ist för att behöva laga olika rätter :)) och han har redan tappat flera kg,duktiga du!!
 
Tror jag ska hänga upp nya gardiner idag,rensa ju i flera garderober i söndags och hitta ett par jätte fina,sånna som jag farit runt och letat men ej hittat,också har jag haft ett par i garderoben,nä rensa oftare!! :)
 
Nu ska jag försöka få lill damen här till att sova,då ska ja passa på att se nya seriern jag börjat kolla,drop dead diva!  Breaking bad såg jag klart igår,grymt bra serie,enda negativa skulle vara att det tar länge innan det börjar hända saker,lite små seg i början :)
 
Nepp nu få gumman att vila,jätte trött e hon :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela