vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Torsdag

Publicerad 2013-04-04 09:23:58 i Allmänt,

Imorgon kommer dom äntligen,fy fanken vad barslig man egentligen är,längtar massa efter mina föräldrar,ja å bror då ;) men man är ju van att alltid kunna ringa närsomhelst,nu har man pratat med dom typ 2 gånger på två veckor,men men det är ju så det kan vara :) ska bli skönt att få krama dom imorgon :))
 
Igår var jag ju som sagt och sprang med syster,och alltså mitt knä är långt ifrån bra,att använda crosstrainern på gymmet funkar bättre,man belastar ej på samma sätt.
 
Nu börja klä på Vilma ,vi ska iväg på öppna förskolan :)
 
Affe har en rolig stil
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela