vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Train hard or go home!

Publicerad 2013-04-24 15:23:49 i Allmänt,

Gjorde morgon redan 7,30 hövva vad tungt det kändes,van att få sova till ja minst 8,30-9  ;)) gick iaf upp och åt den vanliga morgongröten,sen ville gumman rääisa i bilstolen,men inte allt för länge,hon vart själv jätte trött, !!slog igång en tvättmaskin+diskmaskin sen gick vi båda och la oss,Vilma slockna direkt men jag har svårt att somna om när ja väl vaknat och stigit upp,så vart inte så mkt till att vila,Vilma sov väl i ca 40-60 min gjorde klart middagen å ks lunch imorgon,kryddig thaigryta :) möms! Efter det fick jag tvättat en till maskin,hatar att se massa skitkläder i tvättkorgen,det är ej ofta den är full!den ska vara tom!! ;) så nu är all tvätt tvättad! damsög och skura,skönt att ha gjort det till helgen :)
 
Nu väntar jag på att fina k ska komma hem så vi kan fara och träna :)
 
Vet ni,det är så kul att höra att man peppar andra med träning,jag blir så glad,jag är långt ifrån mitt mål,men som sagt man måste börja någonstans!
 
Nepp nu ska jag äta mellis innan gymmet!
 
Kärlek till er<3
 
 
 
 
Älskar när det bara sprutar svett
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela