vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Train hard or go home!

Publicerad 2013-04-18 19:07:24 i Allmänt,

For till gymmet direkt maken kom hem,överlät middagen till han :) idag gick det bra å träna,det vart att crossa 10min på nivå 8-10 sedan blev det 2maskiner för armar,och 2 för ben,armar är så jädra tråkigt att träna,likaså mage,ben och cardio är det bästa !!Avsluta med att cykla 6 km svetten forsa!men fy vad skönt,på nått konstigt sätt känner man sig nästan ren när man tränat,är som att allt de smutsiga och äckliga skalas av med svetten :) skön känlsa! Så fort jag kom hem drog min snygga man iväg på hockey,han hade fått biljetter från jobbet,så han gick med en arbetskompis som bor här i sandnäset :)) och han hade gjort så himla god middag,renskav och fullkornsris :) möms,satt fint efter träningen!! :)
 
Nu är man nyduschad och gumman ligger här brevid å smuttar på välling :) lr ja nu sover hon :) tror jag ska koka mig en kopp the och bara mysa!spöregnar ute,de är extra mysigt!
 
Lite bilder från dagen!
 
Middag
 
En svettig Sandra
 
Gjorde en nyttig hallonmuffins
 
Har även hunnit städa köket
 
Imorgon ska jag och Vilma fara och handla med svärmor :)
 
Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela