vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Underbart!!!

Publicerad 2013-04-11 10:17:17 i Allmänt,

Alltså Vilma somna igår 19,30 vakna kl 1 inatt gav hon en flaska och hon håller ju flaskan själv nu,så ja la mig i sängen igen och båda somna om till 8,15,fatta vad nöjd jag är att våran gumma kan sova en hel natt själv i sängen,andra natten,trodde hon skulle bråka nu när vi vänjer henne att sova i egen säng,men icke det,hon somnar själv,ger hon bara flaskan å ligger brevid så somnar hon :) lilla älskade gumman,så duktig!!Och måste erkänna att det är ganska skönt att sova i sängen och kunna röra på sig,tidigare fick man ju som vara försiktig när hon låg i våran säng ,trots att det är en 180 :) nä gisses så skönt! Halv nio i morse tog jag över hon för att jag ville ha morgon mys,finns inget bättre <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela