vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Vilma

Publicerad 2013-04-12 11:03:46 i Allmänt,

Ännu en bra natt har Vilma sovit i sin säng,oftas vill hon ha en flaska välling kring 4-5 på morgonen,men inte inatt,jag vakna själv kl 4 ,tyckte det var konstigt att hon ej vaknat,nädå hon sov så gott i sängen,så ungen har sovit från 21 igår till 8,30 idag,utan att vakna nått :) så vi vakna båda med massa energi,jag har nyss storstädat,känns så skönt innan helgen :) och igår kände Kenny att det var alldeles vasst uppe i munnen på Vilma,det har börjat komma en tand  :)) det är på tiden! :)
 
Nej nu ska jag fylla på kaffe koppen och pusta ut framför ett avsnitt av drop dead diva,grymt bra serie jag börjat följa,tacka vettja netflix!! :)
 
Lite bilder från igår :)
 
Ja å k var å turades om att träna igår :)
 
Våran älskade dotter <3
 
Min goda lunch igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela