vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Wiho!

Publicerad 2013-04-18 11:38:19 i Allmänt,

Idag fyller kära svärmor år,grattis till hon! :)
 
Direkt när Kenny kom hem från jobbet igår så började han laga hundgården som totalt rasat ihop av all snö,han lyckades laga den och den blev ännu bättre än vad den bruka va! Så idag har jag äntligen kunnat släppa ut hundarna,fy fanken vad skönt att ha dom ute under dagarna,dom har det så mkt bättre ute,i varsin varm och gossig kojja :)
 
Vägde mig idag och vågen visar -2 kg,jag hade ett mål att gå ner 1 kg denna vecka,redan nått det,stolt över mig själv,har ju hunnit med 1 gympass,1långpromenad på 5km och en kortare springtur i veckan,maten går faktiskt bra, jag har ju inte ätit mjukbröd på ja vet inte hur länge,kommer inte ens ihåg sist jag åt den,äter endas flatbröd om jag nu ska äta bröd, håller mig till min lowcarb pasta och någon potatis om jag vill,gör helt enkelt det jag känner för,inte vara allt för hård,behöver maten när jag tränar mkt,sedan ser jag till att det bara går 2-3timmar mellan måltiderna,äter ca 5-6 mål om dagen! I veckan har jag haft sån grym träninsvärk efter mitt benpass i måndags,pju säger jag bara,men det är bara ett kvitto på att man gjort något vettigt!! :)
 
Nepp nu lite lunch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela