vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Men oj!

Publicerad 2013-08-07 22:36:19 i Allmänt,

Var ju ett ganska bra tag sen jag kluddra några rader här =)
Vad har hänt sen sist?
Ja k har äntligen fått semester,6 veckor,han har 3,5 v kvar =)
Vi tänkte först hyra en husvagn i en vecka,fara på lite semester,men sen insåg vi att det skulle bli lika dyrt kanske dyrare än att ta och boka en resa,så den 23aug åker vi till Marmaris (Turkiet) med syrran,Micke,Liam ,Theo och mickes bror Danne :)ska bli spännande och lite nervöst att resa med ungarna,men det går nog säkert bra! 
Annars har det inte hänt allt för mkt,vi njuter bara av att vara lediga tillsammans!
 
Vilma kryper och ställer sig upp hela tiden,hon har även börjat gå med gå-vagnen :)våran älskade lilla tjej blir snart 1 år,vart tar tiden vägen? jag börjar jobba i okt,känns faktiskt bra,kmr ju till en ny arbetsplats och nya kollegor,känns skönt att komma in i rutiner igen,! Men tyvärr fick ju inte Vilma plats i dagiset i Avan,då sökte vi oss till bälinge,men där kom bara Theo in och inte Vilma ;( så gumman kmr börja i Antnäst,vilket ändå känns helt okej för oss,eftersom dagiset ligger bara typ 10 m från mitt jobb :) men vi står ju givetvis kvar i kön,både i Avan som första plats och sen bälinge andra.
Kmr nog inte vara minsta problem att skola in hon,eftersom att den ungen ¨är så snäll och inte alls mammig lr pappig :) hon sov hos syster en natt i helgen,var som ingenting när vi lämna hon eller hämta hem hon,heh :)
Det är nog värst för mig,känns så tidigt att hon redan börjar dagis,mammas älskade lilla flicka,men samtidigt vet jag ju att det kmr gå bra och det är ju ett måste :)
 
På lördag är det äntligen höslaget här i Avan,då ska vi ha loppis här hemma :) och senare på kvällen blir det puben i Avan :)
 
Nepp nu har jag skrivit nog ;) nu ska det tittas film :)
 
Ha de bra alla <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-08-12 09:25:50

Åå vad jag längtar tills hennes födelsedag, krama om sötungen! Bild 2 på dig; as snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela