vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

-9KG

Publicerad 2013-02-10 20:53:00 i Allmänt,

Idag har de varit en riktigt slappardag,inte gjort många knop,känner mig risig,ont i halsen och inte alls pigg i kroppen,börja med att Kenny var sjuk & nu är både jag & Vilma lite krassliga,men hon har då ingen feber än iaf,peppar peppar!! Idag vägde jag mig för första gången på väldigt länge, -9kg sen 20 december,antar att jag får vara nöjd,har som sagt ammat Vilma till hon var ca 4,5 månad,så med tanke att ja ej lagt om kosten allt för mkt så är jag nöjd,ca 1,5 kg kvar till den vikt ja hade innan ja vänta hon,men ska ner MKT mer!Har ett mål & jag ska dit! Så 18 kg ner hittils alltså gravkg,inte allt för dåligt på ca 5 månader :) hoppas jag känner mig piggare imorgon så jag kan träna!
 
Nä nu ska jag hoppa in i duschen & sen koka en kopp the å lägga mig i sängen å kolla klart serien jag å K börjat se :) 30 grader i februari!
 
Natti/S
 
Världens bästa Vilma
 
 
Mys framför madagaskar
 
 
Dagens middag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela