vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Blogga?

Publicerad 2013-02-02 20:59:31 i Allmänt,

Tänkte mig på dehär med att blogga ;) var ju som sagt ett tag sen sist :)så vad gör jag då?jo gumman har nyss somnat här brevid mig på soffan,maken är ute & kör skoter,själv njuter jag av en kopp th`e & njuter av liten egentid,slötittar på melodifestivalen,men njaa ingen faller mig i smaken ;) ..Väntar på att en film ska börja 22,35....Idag har vi shoppat lite smått & gott,kläder till både mamma & Vilma,sen kom vi hem & kära K laga en sån god middag,potatis & morötter i ugn grillad kyckling &fläskfile,jummy!:)
Längtar till imorgon,då är det gymmet som gäller,känns så otroligt skönt att ha kommit igång med träningen,på 5 månader har jag blivit av med 15 kg som jag gick upp under graviditeten har bara två kg kvar till vikten innan min grav,men ska ner mkt mer! Det får ta den tid d tar, har ingen stress!Nä nu hade jag inge mer på hjärtat,ha en fin kväll alla.

Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-02-04 14:32:50

Äntligen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela