vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Bortskämd

Publicerad 2013-02-28 09:52:11 i Allmänt,

Ännu en underbar natt,igår somna Vilma kring 21-21.30 sov ändå till Kenny steg upp 05.30,åt välling & somna om till 8.30  :) så både mamman & pappan får sova hela nätter,hon skämmer bort oss med sömn,hoppas det håller i sig :) 
 
Vi har nyss ätit frukost,det vanliga,havgregrynsgröt,jag hade massa bär i & vilma fick prova en frukpure på gröten,mango & banan,hon älskade det!! Självklart får hon samma gröt som mig,tycker inte det känns bra att ge hon barn gröten,pulver... blää vilken konsistens usch! Nä bättre att koka egen gröt!Hon älskar havregrynsgröt :)
 
Idag ska vi nog bara ta det lugnt,blir nog en hemma dag,dona & fixa & det regnar ju ute!?!?!skumt..
sen ska vi & hämta pappa Kenny eftersom han lämnar in passaten för kamremsbyte,dyyyrrrt!men det är ju sånt som måste göras :))..Åh tänk att det redan är torsdag,tycker denna vecka har gått så fort :)
 
Blir paus från gymmet ikväll,känner att jag har så grym träningsvärk i mina ben,benen fick plågas igår ;) har ju redan tränat tre pass i veckan ,så det blir vila till lör lr sön :))
 
Nepp nu ska det mysas & busas <3
 
Kenny gjorde sin goda tonfiskröra igår,som jag hade ett surdegsbröd till
 
Möms!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela