vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Bra dag

Publicerad 2013-02-14 23:25:18 i Allmänt,

Fy fanken för att inte ha någon smak,lagade tre rätters idag,Vitlöksbröd ,het fläskfilegryta med egen klyftpotatis,chokladmousse med grädde ,hallon &blåbär,möms,men kände tyvärr ingenting..

Sen har vi varit upp till svärmor & lämnat King,han ska vara där över helgen.For förbi syster med familj & det bjöds på gofika,men ingen smak..heh antar att det var gott,hon har alltid gott fika!! Vart ingen storstädning idag,tar det imorgon,då ska svarta sopsäckar fram & det ska rensas!! Känner att det nästan kryper i kroppen,en vecka sen jag var på gymmet sist,fy fanken vad jag längtar dit,känner mig så otroligt taggad,har ett mål nu feb/mars ner 5-6kg,med BRA mat & massa träning går det!! Nä nu ska jag slå igång en serie sen sussa..
 
Natti..
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-02-15 17:14:47

Åh vad du är duktig housewife! Å kul med besöket idag, så mycket vi har gemensamt som man inte trodde! Life´s good! <3

Å jaaa.. fikat var super!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela