vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Hemma igen

Publicerad 2013-02-22 17:13:33 i Allmänt,

Ja då var man hemma igen,jag ,syster & ungarna har som sagt varit i byn & hälsat på i två dagar :) har varit super mysigt att bara umgås med familjen<3 Men har ju såklart saknat min andra hälft!!:)
Kenny har nyss skruvat upp två hyllor,å jag fick fylla dom med massa fint! Man blir alltid så pysselsugen när man är hemma hos mamma & pappa,dom har så himla fint & mysigt!
 
Funderar om jag skulle fara & träna..hm..kändes jobbigt men skönt när det är gjort!! & jag måste ju inviga mina nya träningsbyxor ;)
 
Nepp nu ska jag fixa & dona lite till!
 
Lite bilder från Byn
 
Mamma & pappa har gjort så fint med massa bilder på ungarna :)
 
 
Affe & Vilma
 
Vilma
 
Vi blir bortskämda med god frukost
 
 
Trötta ungar
 
Pappas underbara mat
 
Gott the..
 
Mamma & Vilma mys<3
 
Rocky & Vilma hade saknat varandra ;)
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-22 17:37:02

Vad fina bilder du tagit:) härligt att få umgås med er <3 spännande få se bilder på hyllorna!! Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela