vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Less!

Publicerad 2013-02-13 13:05:01 i Allmänt,

Imorse tyckte jag att Vilma hade det extra jobbigt med andingen,så jag ringde & fick tid på vårdcentralen,så nu har gumman fått bricanyl i flytande form,köpte även en nässug åt hon & mer droppar till näsan..men jag är glad att hon ej har feber,äter & dricker fortfarande som vanligt,...detta kan ju sitta i länge..men men ...Känner mig själv också slut..men ska ta och slå igång serien jag börjat se lägga mig & Vila mer Vilma :)
 
Hunnit baka en tårta till min kära man som blir 32 år idag,älskar dig & Vilma mest!!
Får lite gäster senare ikväll...
 
Nepp vila var det!
 
Pappas tjej =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela