vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Less

Publicerad 2013-02-04 21:14:06 i Allmänt,

På jäkla viasat,ingenting funkar & har haft så strul med det länge nu!!Betala för skit som inte funkar!!
 
Har iaf hunnit vara & träna,vart 50 min på crosstrainern i ett bra tempo,tog en paus på 10 sek men annars flöt det på väldigt bra,svetten bara forsa,så underbar känsla!Imorgon ska jag hinna med styrketräning också!! :) efter vi kom hem var jag så hungrig så tröck hårdbröd med makrill och ett mjölkglas till,sen har jag även badat med Vilma,hon älskar det :) nu ska jag lägga mig i sängen & kolla jönsson ligan,,,,nu när inte boxen funkar!!!
 
Btw...fick ett samtal idag,som rörde till det ännu mer i huvudet,men det ska nog bli nån ordning på mig :)
 
Sov gott vänner<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela