vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Loordag.

Publicerad 2013-02-16 12:52:29 i Allmänt,

Somna väl kring tre inatt..men fick iaf sova till halv 9,hunnit vara & handla samt haft det där vattumötet :) Vilma är så himla pigg & glad idag,min lilla solstråle :) Kenny ska iväg & köra skoter sen,tror jag ska passa på att Vila lite då :) Åh vi har än inte fått igång tv,får bara ta tio dagar så ska dom komma,igår var tionde dan,men dom skyller på sjukdom osv.less varit utan tv i över två veckor nu!!!Men måndag morgon lovade dom att komma!!Blir nog bra...
 
Nä nu ska jag busa lite med min gumma
 
Mellis,hon älskar dom :)
 
 
 
Köpte hem lite tulpaner

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-17 08:39:06

Hon är så fin i den där gåstolen!! Passar henne perfekt:) jag köpte också tulpaner, d kan man unna sig lite då och då!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela