vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Lunch!

Publicerad 2013-02-28 12:32:45 i Allmänt,

Nyss ätit lunch med Vilma,hon åt lasagne,& hon älska det!Själv gjortde jag en kyckling gryta,å det måste ha varit den godaste grytan jag ätit,hade i thai wokgrönsaker,kyckling,röd & grön curry ,ostronsås,citronpeppar,lite fetaost,lätt mjölk & soya :) underbart gott!!Hade inge ris lr nått annat till,bara lite tomat :)
 
Nu sitter Vilma i gåstolen & jag vet inte riktigt vad man skulle hitta på,hade behövt städa lite,men fan idag är jag lat,får man ju vara ibland :)
 
Kanske skriver jag om min förlossning :)
 
Gott med lasagne
 
Min goda kycklinggryta
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela