vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Lycka!

Publicerad 2013-02-20 11:17:36 i Allmänt,

Alltså jag måste säga att jag sovit så himla bra dom 3 senaste nätterna,inte hänt på flera flera veckor att jag kunnat somna som vanligt,helt j*vla underbart!Nu känns det som att tabletterna börjar hjälpa,mina hormoner kanske börjar minska !! :)
 
Nyss ätit lunch,så kul nu när älskade Vilma också äter mat :) Åjustde..idag blir gumman 6 MÅNADER,vart fanken tar tiden vägen?!? grymt fort går det...
 
Ne nu göra lite nytta innan vi ska iväg ;)
 
Älskade unge som blir 6 månader idag!
 
Dagens första kopp ska jag njuta av
 
Morgonmys med min unge
 
 

Kommentarer

Postat av: Big boss :)

Publicerad 2013-02-20 11:49:28

Hade tiden springer i väg snart skolan .

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-20 23:57:19

Härligt!! Att det börjar vända!! Grattis Vilma på din halvårsdag <3 kram mormor:)

Postat av: Bea

Publicerad 2013-02-21 09:46:29

Grattis lillis! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela