vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Måndag morgon!

Publicerad 2013-02-25 10:19:58 i Allmänt,

God morgon på er!Vakna kring halv 9,men jag & gumma låg & drog oss till 9 ;)det är så fruktansvärt skönt när Vilma har börjat sova hela nätter nu,hon har alltid sovit bra,men har ju velat ha mat under nätterna,oftas somnar hon kring 21-22 & då sover hon till 8-9 på morgonen :)så Vilma har en glad mamma & pappa!Sen går vi upp & äter morgongröten, & Vilma är väl vaken 1,5-2 tim,så vill hon sova igen :)Alltid varit så :) men men jag klagar inte!
 
Känner mig så glad & har massa energi,umgåtts med så fina människor i helgen & sen fick jag träffa mina älskade föräldrar igår,så nu är jag laddad med massa ny energi :)!!
 
Känner verkligen att mina tabletter börjar hjälpa,jag sover SÅ MKT BÄTTRE!!, har ingen hjärtklappning lr hög puls!Underbart!!
 
Jo just det,igår vart jag med bil ;) äntligen efter att ha varit utan i flera veckor,man måste som ha en när man bor såhär ute på landet ;)
 
Nepp nu ska jag njuta av mitt kaffe,ha en underbar dag alla<3
 
Älskade Vilma,vad hade mamma & pappa gjort utan dig?
 
God & rejäl frukost
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela