vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Sömn

Publicerad 2013-02-16 00:34:52 i Allmänt,

Alltså fatta hur jäkla jobbigt det är med den här jävla ämnesomsättningen,fatta hur mkt det kan påverka,värst om kvällarna,igår natt fick jag bara 4,5 timmes sömn pga av det...hjärtklappning & högpuls..kroppen kunde inte slappna av..många tänker nog att va fan det är väl bara slappna av..men det är inte så lätt,kroppen går på högvarv hela tiden..för dom flesta kan slappna av så fort man lägger sig..för mig tar det flera tim i sängen innan jag kan slappna av..blä skit! Känns inte heller som att medicinen hjälper..trots högre dos.!
 
Jajja dagen har i övrigt varit bra,kära mamma kom & hälsa på..alltid lika trevligt :)
Även hunnit storstäda och bakat två kakor som k ska bjuda på vattenmötet vi ska ha här imorgon!
 
Ska lägga mig och se lite av serien ja börjat se.Hoppas på att man kan sova snart.
 
Kram/S
 
Vilma fick så fina tossar av sin kära mormor
 
Bus med mormor
 
Äppelkaka & chokladkaka med hallon & blåbär
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-02-20 10:31:55

Jaa, det är inte lätt.. det gäller bara att dom hittar rätt dos du ska ha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela