vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tisdag

Publicerad 2013-02-05 14:04:14 i Allmänt,

Känner mig så pigg & glad idag,har en härlig känsla i kroppen :) . Bara myser på med älskade Vilma,kollar lite repriser på datorn,eftersom viasat skiten inte funkar..Kenny har sagt upp det idag,så nu ska vi börja spana på nåttt nytt,men tror det lutar att gå tillbaka till canal digital igen, men som sagt man får kolla runt lite,men känns trist att varken ha nån bil eller kunna se på tv,fy vad man är beroende av sånt,men förhoppningsvis har jag snart bil & kan nog se på tv mkt snart igen :) nog vettja man klarar sig :)) Nä nu ska jag vika tvätt & slå igång en maskin+städa lite,tycker ja städar varje dag ;) Ha en bra dag<3
 
Min favvo mellis,kvarg,blandbär,kanel & coccos,samt ett ägg!
 
Njöt av en kopp the & kolla lite repriser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela