vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Torsdag

Publicerad 2013-02-14 13:25:31 i Allmänt,

Fy vad Vilma skämmer bort mig med sömn :) igår somna hon mellan 21-22 vanka kring 6.30 imorse och åt sen somna hon om några timmar till :) undertbart!! :)
 
Btw..vägde mig idag igen & väger nu samma som innan jag vänta Vilma :) så skönt, men som sagt lång ifrån målet!! Efter min graviditet har jag fått en rubbning i min ämnesomsättning,vilket jag inte visste förens jag sökte hjälp hos min läkare,kände mig jätte konstig,speedad i hela kroppen.kunde inte slappna av ,hjärtklappning,snabb puls osv.. tog blodprov vilket visade att det var en rubbning..tog mer prover efter ca 2 veckor ifall det skulle gå tillbaka av sig själv men det gjorde de inte...fick träffa en läkare på sunderbyn fick medicin som ja skulle ta 1 tab 3 gånger dan..provade det i tv å veckor,tog nya prover..men vart inte alls bättre,syntes inte ens att jag ätit tabletter,så nu har läkaren på sunderby sjuk höjt dosen till 2 tab 3 gånger dag,aå ska ta nya prover nästa vecka..får vi väl se..& ni kvinnor vet väl ungefär hur det känns att ha massa hormoner i kroppen som spökar,..jag har dubbelt dubbelt upp ;-/ Vilket också gör att jag har en ganska hög förbränning...är inte alls kul..känns som att man lever i en bubbla,vill tillbaka till mig själv :) inte kul att äta medicin för dels det+ medicin för hjärtklappning & hög puls!Men hoppas att det vänder snart :)på kvällarna har jag så svårt att slappna av när jag ska sova..måste röra på mig..som sagt speedad i hela kroppen..kroppen går på högvarv hela tiden.Värst om kvällarna...men förhoppningsvis blir det bättre snart :) Så alltså min sköldskörtel producerar dubbelt upp med hormon..
 
Ska laga en god alla hjärtans dag middag åt min älskling :) sen ville han storstäda,vad har hänt lixom?=) senare ikv ska vi till syster på fika :)
 
En bra dag till er.
 
Kram från mig
 
Mammas fina
 
 
 
Tårtan som ja gjorde till Kenny igår
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-15 23:22:52

Ja du min lilla älskade unge! ! Du är stark du!!! Jag beundrar dig för att du berättar om detta!!! Vi skriver, än hit och än dit, och oftast ska allting vara så himla positivt och bra! ! Fast å andra sidan är d väl så vi människor fungerar? Fast ärlighet varar längst, och tillsammans hoppas jag att vi alla kämpar emot denna ämnesomsättningen!! Kram mamma <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela