vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Undertbart!

Publicerad 2013-02-08 11:06:13 i Allmänt,

Vilken underbar natt,Vilma har sovit hela natten till kl 9 på morgonen,så otroligt skönt!:) Så skönt nu när hon äntligen kan somna utan tissen min,men hon får den i nödfall,vilket inte är allt för ofta :)
Älsklingen kom hem på lunch,stackars han är förkyld ;-/ får hoppas på att jag & Vilma får vara frisk :) Idag ska vi till Töre & hälsa på :)
 
Är det såhär kallt imorgon så far vi nog inte till jokkmokk...men nått kul ska vi då iaf hitta på,vi firar 5 år tillsammans imorgon,tiden går så fort,har hunnit förlova,gifta oss & det bästa av allt fått Vilma<3 tror tillåme att jag är mer kär idag ;) älskar dig fina Kenny<3
 
Ska titta på veckans avsnitt av farmen nu på datorn!
Ha en bra dag!
 
Vilma smakar på gröt :)
 
Träningen gick bra igår vart 70 min cardio & styrka på det!
 
Sen var även mamma/mormor förbi en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela