vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Vilma

Publicerad 2013-02-04 12:28:12 i Allmänt,

Idag har jag & Vilma tagit sovmorgon till,10.30 :) så underbart när hon också verkar tycka om att sova ;) satt hon i gåstolen för att gå & fixa lite mat osv,kommer in i vardagsrummet & ser att hon flyttat sig med den en bra bit,satt mig på soffan,& hon är ca 1,5 m bort då börjar lillhjärtat röra på sig mot mig,hon körde nästan på mig till å me ;) man blir så glad i mammahjärtat <3 älskade dotter!Nu håller hon på att somna här brevid mig på soffan,konstigt det där egentligen,hon sover rätt så länge på morgonen,sen kmr hon upp & är vaken ca 1-1,5 tim,vill ha mat & sen vill hon sova igen :)Dom senaste dagarna har hon varit gnällig  & väldigt mammig,tror det är tänder på g,stackarn som verkar ha så ont,skriker & gräver sig i munnen ;-/ men men det hör ju till..Nu ska jag koka mig en kopp the.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-05 09:11:11

Åh nu har hon börjat förstå hur gåstolen funkar:))) längtar till jag får se hon i stolen:)))) kram mamma

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-05 09:11:25

Åh nu har hon börjat förstå hur gåstolen funkar:))) längtar till jag får se hon i stolen:)))) kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela