vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Helgen

Publicerad 2013-06-16 21:46:59 i Allmänt,

I fredags for jag & Vilma med Ellie och hennes familj på leos lekland,fy vad kul vi hade, =) blev där flera timmar,efter det bjöd Ellie mig på middag,K skulle ju ändå på jobbfest,sluta med att jag och Vilma blev där till ja sku hämta K kl 12 på natten typ :)Alltid så kul att umgås med dom!! :)och deras barn är så himla gulliga och mån om Vilma =) kul att se!
 
Igår lördag var vi på kennys släktträgg i Älvsbyn,stod och baka sockerkaka och rabarberkaka kl 9 på morgonen för att ta med =) sedan gjorde vi faktiskt inte så mkt,tog det väldigt lugnt och kolla film =)
 
Idag har vi varit och stohandlat och hadla även en cool vaxduk till vårat sopskåp vart faktiskt ganska bra =)
I veckan tror jag att ja ska fara och köpa mer färg och fortsätta måla,``bara`` tre rum och två dörrar kvar :)pjuu...men fint blir det! :) sedan har vi massa kul att planera midsommar,den spenderas här hemma,ska bli så skojj!
 
Är så lycklig över att jag har världens finaste dotter,älskar dig så oerhört mkt, mamma gör allt för dig <3
 
Lite bilder från helgen =)
 
Ellie prova en sån fin prinsessklänning på Vilma :) <3
 
 
 
 
Filmmys hos fam Tandlund :)
Älskar dig mest av allt i hela världen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela