vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Midsommar

Publicerad 2013-06-24 14:30:41 i Allmänt,

Ja då är redan midsommar förbi, den spenderades hemma med nära och kära,åt mkt god mat,spelade kubb och bara umgicks,tror jag gick och la mig kl 9 på lördagmorgon,shit säger ja bara,tur ungen våran tycker om att sova,vart en slapp dag hela lördagen,det tok regna ju ute,sist man var uppe så länge är ju fanken år och dar,hehe jajja det kan bli så iblan =) kul hade vi då iaf!!!
 
Igår tog jag mig i kragen och gick ut på en långpromenad på nästan 6 km =)
 
Neej nu gnäller gumman efter mat =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss från mig
!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela