vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tjolahopp

Publicerad 2013-06-25 19:57:37 i Allmänt,

Idag har det var ännu en toppen dag,jag och Vilma har varit ute och myst på i solen =) sen har jag varit och tagit dom där jädra proverna som jag gör var och varannan vecka,vill bara att det ska bli någon ordning på detta,känner mig tom i huvve,helt off,när ja börja få medicin fick ja börja med tre tab per dag,men det räckte inte,sen fick ja ta tab 6 gånger per dag,men då vart det alldeles för mkt, så nu tar jag fyra tab per dag,det tar väl lite tid för att få någon slags balans,men kmr iaf få äta medicin i 1 år,kanske längre..det vore ju ingenting om jag var normal i kropp och huvve,men det är ju inte,jajja blir nog bra =)
 
I helgen ska karln på fiske resa upp till stugan med pappa å några andra grabbar.....så det blir att umgås med älskade vännen Ellie :) vi hade tänkt oss någon filmkväll,bara ta det lugnt =)
 
IMorgon hade jag tänkt fara till byn och sova över,så trist att vara själv när k jobbar över varje dag till typ 20-21,
 
nej nu ska vi se allsång på skansen =)
 
Trevlig kväll till er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela