vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Tjolahopp

Publicerad 2013-06-12 20:31:24 i Allmänt,

Var ett tag sedan jag skrev här,har helt enkelt inte haft tid, i fredags var vi bjudna på Kennys kusins son student,for dit och gratta han,samt åt,åh en vän till mig bor granne med dom,och det är jätte längesen vi umgåtts,säkert 4 år :) gick över dit och blev bjuden på nån öl,sen blev jag där hela kvällen,Kenny for hem med Vilma,ja kom väl hem efter 2 nångång :) grymt skojj hade vi!! Lördagen vart vi bjudna på middag i Rutvik hos Ellie å dom igen :) mums så gott deet är med grillat,söndag vart de mest slapp hemma,förutom en snabbkaffe hos Ellie igen heh :) blivit mkt rutvik i helgen :)
Hela veckan har bestått av att måla,det har ju varit bruna lister och bruna fönsterbrädor i HELA huset,jag har varit spy less det ganska länge nu,så bestämde mig för att fixa till det,vart att tapetsera i köket också :)) idag har jag gjort klart i vardagsrummet,nu är det bara Vilmas rum,vårat rum och tvättstugan klar,ny färg kring fönstren nya vita fönsterbrädor och två altan dörrar som ska målas :) pju det tar sin tid,men d är så värt de :)
 
Våran älskade dotter har börjat krypa,samt ställa sig upp mot saker :) tror hon kmr börja gå fort :))))
Har fått sänka ner spälsängen nu,för hon har börjat sätta sig upp där,snart ställer hon sig väl där också å fort kan han ramla,så bäst att sänka innan nått händer!
 
Nepp nu ska jag mysa ner mig i sängen med älskade maken & försöka få gumman till att sova =)
 
 
 
 
 
 
Vilma här även fått 6 tänder,fyra uppe och två nere,de går undan :)
 
 
 
 
 
Älskar dig Vilma,du är det bästa och vackraste i hela världen<3

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2013-06-14 09:17:01

De blev riktigt snyggt hos er! Sööööta unge <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela