vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Affe

Publicerad 2013-03-10 21:25:26 i Allmänt,

Ja i Fredags när jag skulle åka hem till stenudden fick jag låna Affe ,lovade att tvätta och klippa han,sagt & gjort,fy fanken vilket jobb med denna päls,tror jag & Kenny hållt på i två timmar =) men fin vart han!!Han ska vara här till på Tisdag,sen åker han till Töre & är där i 1 vecka sen kmr han hit igen & blir här i två veckor,eftersom mamma,pappa,eric & Amanda åker  till Thailand =) 
 
Imorgon ska jag & syster fara med ungarna på öppna förskolan :)Blir kul det!
 
Nej nu titta klart spårlöst =)
 
En sur Affe efter en tvätt
 
Middag tonfisk-räk sallad
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela