vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

ALOTOFLOVE

Publicerad 2013-03-26 09:52:24 i Allmänt,

Ännu en vacker dag,tinar för fullt ute :) har chattat med min lillebror & pappa idag,fy vad man också vill vara i Thailand :)
 
Vaknade av att jag hade jätte ont i ryggen,antar att det är när man bär & böjer sig ner för att lyfta upp Vilma,hon är ju ingen bäbis nåmer,utan hon växer & blir större för varje dag som går,våran lillgumma<3 så kul när hon börjar vara med mer nu,hon börjar få sin egen lilla vilja :) hade tänkt fara & shoppa lite åt hon,har ju rensat ut massa som är för litet,så nu behövs lite nytt :))
 
Blir gymmet senare & en sväng till svärmor,ska ta med mig vagn å Affe å gå ut och gå där :)
 
 
En mini Vilma :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela