vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Clean

Publicerad 2013-03-25 18:30:47 i Allmänt,

Har faktiskt inte tagit mig till gymmet,hinner fasiken inte idag,pga min kära man var så sen hem,och han har innebandyn idag,men jag ska gå en lång promenad med hundarna sen ;) har även hunnit dammsuga & skura :) imorgon hade jag tänkt börja rensa lite här hemma,rensa ut o garderober,vi har 5 st stora garderober i sovrummet,smockfulla med kläder & massa annat skrot,så det ska rensas bort,tvättstugan ska det också rensas i!! Det finns alltid att göra när man har hus! Men mkt är ju faktiskt ganska kul också :)
 
Nepp nu fixa och dona lite till :)
 
En bild från våran favvo ö i Thailand,Koh Lipe,där mina föräldrar,bror & hans tjej befinner sig just nu<3
 
Älskar din Kenny,utan dig är jag halv<3
 
Våran älskade dotter,finast i hela världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela