vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

fAMILY

Publicerad 2013-03-19 11:17:39 i Allmänt,

La oss igår kring 22,Vilma sov till kl 5  Ville ha mat,fick en flaska och somna om till 9 :) jag steg upp före hon för att förbereda frukosten,som vanligt havregrynsgröt till både mig & Vilma,koka kaffe osv :) Nu sitter jag här & dricker kaffe,Vilma myser med Rocky :)
 
Satt & fundera på hur bra man egentligen har det,allt är ju egentligen perfekt,har världens underbaraste dotter som jag älskar mest av allt i hela världen,när man får barn,det är då man verkligen vet vad kärlek är<3 lever med världens bästa man & pappa till Vilma <3 Har min syster & hennes familj bara ett stenkast här ifrån,Vilmas & hennes kusin Theo är nästan jämngamla,skiljer bara 4 månader,så glad över att dom kommer få gå dagis,skola tillsammans,sen resten av familjen i Töre,mamma,pappa & lillebror,tycker jag alltid haft bra kontakt med mina föräldrar,är otroligt glad över att vi är SÅ tajta,spelar ingen roll om vi bor 7 mil ifrån varandra,vi ses varje vecka ibland flera gånger i veckan :) har världens bästa föräldrar & syskon!<3
 
Älskar er<3
 
  
 
 
 
 
Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela