vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Fixat & trixat

Publicerad 2013-03-14 14:26:53 i Allmänt,

Vi tog morgon redan kl 7,eftersom jag skulle vara barnvakt åt Theo,efter det har jag hunnit städa,tvätta,fixat och trixas med lite inredning i köket :) hann även vila 1 timme med Vilma,nu sitter hon här brevid mig och leker :) lillgumman! Har goda torskpaket i ugnen,mums!Ska gå och slå igång en till tvättmaskin,tänkte tvätta upp kuddfodralen till soffkuddarna!
 
Sen hoppas jag verkligen att jag får ett sms om att mitt paket från gymgrossisten kommit,vet att det är i Luleå nu ! Så ja kan fara och hämta ut det :)
 
Neej tvätten var det...
 
Mee today tidigt tidigt på morgonen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela