vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Happy

Publicerad 2013-03-21 09:15:43 i Allmänt,

Gjorde morgon kl 8,så mysigt att vakna när man har världens underbaraste dotter som ligger & skrattar & kolla på mig med hennes stora fina ögon,mammas hjärta<3
steg upp & koka havregrynsgröt.Vilma älskar det,likaså jag :) nu sitter jag här med en kopp kaffe,Vilma slirar runt med sin gå stol ;)
 
Kl 14 ska jag hämta upp syrran & Theo,ska fara  ut på kallax,säga hejdå till mina föräldrar,lillebror och Amanda,ska även ta med deras bil hit :) Åh vad jag också hade velat fara till Thailand,men nästa år SKA vi dit :) jag och Kenny har ju som ännu inte varit på nån bröllopsresa,jag vart ju gravid med lllla Vilma,så då passar ju nästa år perfekt, :)
 
Nu ska jag fylla på min kaffe kopp,och sedan börja städa :)
 
Lite bilder från igår..
 
Prommis nr 2
 
Middag
 
 
Hann även med gymmet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela