vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Hej hå

Publicerad 2013-03-17 13:19:16 i Allmänt,

Imorse sov vi alla länge,tror kl nästan var 11,hm...Kenny var på bastuhäng med grabbarna igår =)
Nyss varit på en skön långpromenadmriktigt härligt,eftersom det ej blivit så mkt gymmande senaste veckan ;( men halontet är borta,bara lite snorig,men det ska någ gå bra ändå!! :)
 
K ligger och jäser i badet nu,så fort han är klar ska vi börja rulla mot Töre,vi är bjuden på palt hos mamma&pappa, men jag äter ju inte potatis lr mjöl så mamma lagar kyckling till mig :))snart varit utan mjöl,bröd,pasta,ris å allt annat onyttigt i 3 veckor,ibland kan det vara svårt att hitta på maträtter utan allt sånt..blir iaf mkt kyckling ;)
 
Nej nu ska jag göra mig klar,ge Vilma lite lunch och sedan bege oss!
 
Mellis idag vart stekt ägg på 1 flatbröd,givetvis utan smör osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela