vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Helgen

Publicerad 2013-03-24 17:50:48 i Allmänt,

Varit hemma i byn hela helgen,därför jag ej bloggat,har bara myst på & umgåtts med min fina lilla familj<3 ätit gott ,badat bastu,kollat hockey druckit nått glas vin,riktigt skön helg :) planerat massa roliga saker,& lite vi ska ordna i veckan :)  Även fast vi alltid är hemma med varandra,så är det skillnad att bara få komma bort,utan alla måsten,& så skönt när gumman börjat gå & sova kring 19,30-20.00,så får mamma & pappa egentid,uppskattas jätte mkt!När vi kom hem gick vi bara in & hämta vagen & ut på promenad,har varit allt annat än nyttig i helgen,men imorgon är det hårt igen!ska försöka träna lite mer i veckan också,nu när förkylningen äntligen är borta!nu har vi nyss ätit middag & jag ska hoppa i badet :)
 
Bilder från helgen
 
 
 
 
Relaxa
 
 
 
 
 
 
 
Avsluta med ett fett skrovmål,evigheter sen jag åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela