vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Hemma i byn

Publicerad 2013-03-08 17:18:41 i Allmänt,

Igår bestämde jag mig för att ja å Vilma skulle fara hem till byn & hälsa på,å sova över :) mamma var ju ändå ledig tors-fre ,passade även på att fara till Kalix & hälsa på moster med fam,får passa på medans min kusse Rebecka är hemma i Kalix :) Sen har vi inte gjort så mkt,lillebror & jag träna i garaget,& fy så ont jag har i armarna,träningsvärk!Hade tänkt fara och gymma idag,men skippar det,hinner helt enkelt inte!

Kom hem kring 15,fick med oss Affe ,så direkt vi kom hem gick vi ut på promenad :)
 
Nu ska det lagas middag!
 
Vilma smakar på majskrokar för första gången
 
 
 
 
 
Vilma fick en sån söt mössa av sin mormor :)
 
Lilla Affe är glad för att vara i Stenudden ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela