vilmasmammasandra.blogg.se

Mamma till världens underbaraste lilla Vilma & fru till min älskade kenny.

Jäkla skit snö

Publicerad 2013-03-05 10:09:44 i Allmänt,

Igår var det -20 idag -4 och snöoväder,less,kan det aldrig bli vår?! skönt med bara vägar,sol..:)
Nyss ätit morgon gröten,och idag har jag provat göra hallonfluff,nyttigt såklart!:) mkt protein.så ska ta det till mellis sen,eller om jag tar det till mina protein pannkakor som jag tänkte göra sen..
 
Annars blir det en mysdag inne,igen .:) gymmet senare :)
 
Nu ska jag njuta av mitt goda kaffe och kolla efter tio :)
 
Detta åt jag igår,proteinrik yougurt,smakar vanilj,grymt gott,tillsatt blåbär eftersom den är ganska söt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela